g o f o r i t

Tjulelul någon där !
jag har typ haft världens beslutsångest näre gäller blogg och mig Haha..
men jag känner att jag skriver endå shit same om ingen läser..
okej det är ju for fun bara inget blodigt allvar hära !



men ja då får jag göra som alla andra berätta om min dag då ..
jag sov vid Milla snygging iallafall !
vi såg Bruno ( kan ej göra prickar över u haha )  och sen såg vi exreme movie, riktigt roliga filmer actually !
vi somnade runt 3 så jag är skit trött faktiskt..
men vi hade UBER skojj faktiskt så it was a good night !
ikväll är det ÄNTLIGEN innebandy träning funfunfun!

 


Kommentarer
Postat av: anna

jättefin blogg louise :)

2010-01-04 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0