kallt kallt kallt

hej super schnyggingar !
Gud vad jag hatar när det är kallt , finns inget värre nästan omg..
jag är typ sjukt trött efter skolan idag , men ja skolan är ju superkul så då får man ju bli trött haha !
men jag var på stan med Nelly idag , köpte ett par pälsvantar sjukt sköna!
vi träffade på en snygging oxå haha , grrr..
sen köpte jag ett paket till min älskling linamyra som fyller 15 år idag GRATTIS ! ♥

senare blir det innebandy träning, känner inte för det faktiskt men man måste



verkligen en gammal bild, typ andra gången vi var ! I love u !♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha du ser många snyggingar ;)

sv: jaaaag äääääälkaaaaaaaar oxå töntaaaarna!

och sluta med ditt omg... :D

2010-01-11 @ 19:00:07
URL: http://ppicture.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig också gumman, gud va länge sen det var! :O <33 TACK :*

2010-01-12 @ 17:13:36
URL: http://linamyyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0