dagen i bild

nu är dagen slut och snart är jag 15 haha jag föddes tydligen 23.00 så .
men här är lite bilder från dagen , se och njut !


okej inget happy face men men ..


jasmine emma linamyras huvud fanny jag nelly och emilia
jag var den enda som var bered höhö ! 
tack för den finaste kvällen tjejer jag älskar er!


här är alla paket jag fick :

* svart paljetthårband från emilia
* halsband i silverfärg av emma
* halsband guldfärg från emilia
* parfym från nelly
* blå klocka från pappa och familia
*doftljus från fanny
* armband av linamyra
* bodylotion av jasmine
*hårspray från nelly
*ögonfransböjare från nelly
* mascara från linnea
*nässesär från fanny d
*filmer från när jag var liten från min mormor
* pads från pappa och familia
* shower scrub typ från fanny d
* parfym från mamma
* ansiktsmask från emilia
* groda från linnea
* blått strandlakan från linneas mamma pernilla
* svart halsduk från pappa och familia
* vita knästrumpor från pappa och familia
* BH pappa och familia
* consiller (stavning) från sofi
* liten spegel från linnea
* godis från sandra
*  toffifie från farmor och farfar
* choklad från morfar
* oliv bodylotion från morfar

ja det var allt jag fick tack så mycket alla !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart och när ska du resa? :D

2010-01-06 @ 00:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0